HomeAlgemene Voorwaarden & Privacybeleid

Algemene voorwaarden ISONEM Nederland

Artikel 1. TOEPASSELIJKHEID

Tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, zijn deze voorwaarden van toepassing op alle aanbiedingen, overeenkomsten van koop en verkoop en leveringen van alle goederen en diensten, die door verkoper in de handel worden gebracht en/of verstrekt. Koper aanvaardt de toepasselijkheid van deze voorwaarden door het enkele feit van zijn opdracht. Algemene of specifieke door de koper gehanteerde Inkoopvoorwaarden worden door de verkoper niet aanvaard en zijn op de door deze voorwaarden beheerste aanbiedingen, overeenkomsten en leveringen niet van toepassing tenzij en nadat de bedoelde Inkoopvoorwaarden uitdrukkelijk schriftelijk door de verkoper (en, als deze een rechtspersoon is, door een bestuurder daarvan) van toepassing zijn verklaard op enigerlei specifieke transactie. Aanvaarding op deze wijze van de toepasselijkheid van zodanige Inkoopvoorwaarden zal in geen geval met zich brengen, dat die Inkoopvoorwaarden ook op andere transacties tussen koper en verkoper van toepassing (zullen) zijn. Als en voor zover een aanbieding en/of overeenkomst tussen koper en verkoper van de door deze voorwaarden beheerste aanbiedingen en/of overeenkomsten afwijkende bepalingen bevat zonder dat de toepasselijkheid van deze voorwaarden uitdrukkelijk is uitgesloten, blijven de overige bepalingen van deze voorwaarden onverminderd van kracht.

Artikel 2. OFFERTEN, ADVIEZEN EN BESTELLINGEN

Alle offerten zijn vrijblijvend, evenwel met dien verstande dat verkoper aan de in schriftelijke prijsofferten opgegeven nettoprijzen is gebonden gedurende een periode van 14 dagen, te rekenen van de verzending van de betreffende prijsofferte. Alle prijzen zijn in netto contant, zonder korting en exclusief ten tijde van de levering verschuldigde belastingen. Wordt een bestelling gedaan zonder dat een prijs uitdrukkelijk overeengekomen is, dan wordt deze ongeacht vroeger gemaakte offerte of vroeger berekende prijs, tegen de ten tijde van de uitvoering der bestelling geldende prijs uitgevoerd. Voor elke overeengekomen hoeveelheid is een speling van 10 % toegelaten met dien verstande, dat koper verplicht is 10 % minder of meer te ontvangen en te betalen, zulks met een minimum van 1 kg., resp. 1 ltr. Verkoper is als hij niet aan een terzake uitgebrachte offerte is gehouden gerechtigd orders niet te accepteren. Hij is in dat geval gehouden koper daarvan bericht te zenden binnen 5 werkdagen, te rekenen van de ontvangst van de order.

Artikel 3. LEVERING

Verkoper heeft aan zijn leveringsplicht voldaan door de goederen eenmaal op het afgesproken tijdstip aan koper aan te bieden. Het rapport van degene, die het vervoer heeft verzorgd, vormt het volledige bewijs van aanbod tot levering indien koper weigert de goederen in ontvangst te nemen, in welk geval de kosten van de retourvracht, opslag en andere noodzakelijke kosten voor rekening van koper komen. Het aanbod tot levering wordt met levering gelijkgesteld. Bij weigering van inontvangstneming van de goederen zal verkoper deze tot 30 dagen na aanbiedingen opslaan. Hij zal koper schriftelijk berichten dat deze de goederen kan (doen) afhalen tegen contante betaling. Na ommekomst van deze termijn is verkoper gerechtigd de goederen aan een derde te verkopen of anderszins daarover te beschikken. Indien bij levering op afroep geen termijn overeengekomen is geldt als zodanig een termijn van vier maanden, ingaande de dag waarop de koopovereenkomst gesloten is. Na verloop van deze termijn, dan wel van de overeengekomen afroeptermijn heeft verkoper het recht zonder inachtneming van enige krediettermijn betaling van de op afroep verkochte goederen te vorderen.

Artikel 4. VERTRAAGDE LEVERING

Vertraagde levering geeft, als deze zich binnen redelijke grenzen beweegt, generlei recht op schadevergoeding of ontbinding der overeenkomst. Wanneer nochtans bij de overeenkomst is bedongen, dat de levering op een bepaald tijdstip zal geschieden en koper aan verkoper schriftelijk heeft doen weten dat deze termijn in geen geval mag worden overschreden, dan is koper gerechtigd, om na het verstrijken van de overeengekomen termijn zonder dat levering heeft plaatsgevonden, de koopovereenkomst zonder rechtelijke tussenkomst te ontbinden, onverminderd kopers recht op schadevergoeding behoudens in geval van overmacht aan de zijde van verkoper. Hij is verplicht verkoper hiervan onverwijld schriftelijk in kennis te stellen. Overeengekomen leverdata zijn streefdata, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.

Artikel 5. OVERMACHT

Onder overmacht wordt verstaan: elke omstandigheid waarmee verkoper ten tijde van het aangaan der overeenkomst geen rekening kon houden en ten gevolge waarvan de normale uitvoering der overeenkomst redelijkerwijs niet door koper kan worden verlangd zoals: oorlog of oorlogsgevaar, onverschillig of Nederland daarbij al dan niet rechtstreeks betrokken is, gehele of gedeeltelijke mobilisatie, staat van beleg, oproer, sabotage, overstroming, brand of andere vernietigingen in fabrieken of magazijnen en uitsluitingen, zomede toeleveranciers of producenten die, op welke grond dan ook – geheel of gedeeltelijk – hun verplichtingen jegens verkoper niet nakomen. In geval van overmacht heeft verkoper het recht om de overeenkomst te ontbinden, zonder gehouden te zijn tot het betalen van schadevergoeding.

Artikel 6. VOORUITBETALING/ZEKERHEIDSTELLING

Verkoper is te allen tijde gerechtigd vooruitbetaling of zekerheidstelling van koper te verlangen alvorens tot levering of tot verdere levering over te gaan. Indien koper met de verlangde vooruitbetaling of zekerheidstelling in gebreke blijft vervalt de eventueel op verkoper rustende leveringsplicht, onverminderd het recht van verkoper op vergoeding van alle schaden, kosten en interesse door koper.

Artikel 7. EIGENDOMSVOORBEHOUD

Alle geleverde goederen blijven uitsluitend eigendom van verkoper tot aan het moment waarop alle vorderingen uit deze of eerdere leveranties van verkoper op koper volledig door koper zijn gekweten. De goederen kunnen terstond door verkoper worden teruggevorderd indien koper niet aan zijn verplichtingen heeft voldaan of verkoper aanleiding heeft aan te nemen dat koper niet aan zijn verplichtingen zal voldoen. De aan de terugname verbonden kosten zullen koper in rekening worden gebracht. Bij terugname zal worden gecrediteerd op basis van de waarde die de goederen bij terugname blijken te hebben. Het in dit artikel bedongen eigendomsvoorbehoud laat onverlet het feit dat het risico van het gebruik en de opslag van de geleverde goederen, een en ander in de ruimste zin des woord, vanaf het moment van de daadwerkelijke aflevering overgaat op koper.

Artikel 8. EMBALLAGE

Slechts binnen zes maanden na factuurdatum, franco magazijn, teruggezonden emballage, die in gave staat is en die in rekening was gebracht, geeft recht op vergoeding van berekende waarde. Van afkeuring van emballage wordt koper binnen 30 dagen na ontvangst schriftelijk kennisgegeven, waarna deze emballage een week te zijner beschikking wordt gehouden, na afloop waarvan verkoper vrij is zich zonder enige verplichting tot schadevergoeding daarvan te ontdoen. Niet afzonderlijk op de factuur berekende emballage wordt door verkoper niet teruggenomen.

Artikel 9. INTELECTUELE EIGENDOMSRECHTEN

Verkoper behoudt zich het recht voor om de goederen te voorzien van eigen naam en fabrieksmerk. Koper erkent dat de intellectuele eigendomsrechten (auteursrechten, octrooirechten, merkenrechten, handelsnaamrechten etc.) met betrekking tot de van verkoper gekochte goederen, c.q. met betrekking tot de door verkoper ter beschikking gestelde zaken als bijvoorbeeld technische informatiebladen, reclamemateriaal etc. berusten bij verkoper, c.q. bij een van de vennootschappen van de groep waarvan verkoper deel uitmaakt. Koper zal deze rechten eerbiedigen en is gehouden zich ter zake te gedragen volgens, in overeenstemming met de door verkoper gegeven instructies. Voor zover koper constateert dat op de intellectuele eigendomsrechten als in dit artikel bedoeld inbreuk wordt gemaakt door derden, is koper gehouden verkoper daarvan direct op de hoogte te stellen. Het is koper niet toegestaan enig merk of ander onderscheidingsteken van verkoper te gebruiken als (onderdeel van) een internetdomeinnaam of alfanumeriek telefoonnummer. Koper verleent aan verkoper toestemming om alle van koper afkomstige (verkoop) informatie in een databank op te nemen en te gebruiken. Alle rechten op deze databank berusten bij de verkoper.

Artikel 10. KLACHTEN

  1. Klachten van welke aard dan ook, schorten de betalingsverplichting van koper niet op en kun nen slechts schriftelijk ter kennis van verkoper worden gebracht binnen de in deze paragraaf omschreven termijnen.
  2. Geen enkele klacht is ontvankelijk wanneer koper tot verwerking of doorlevering is overgegaan terwijl koper het beweerd gebrek aan de goederen door eenvoudige controle had kunnen constateren. Geen klacht is toegelaten op grond van technische onvermijdelijke afwijkingen van kleuren en eigenschappen.
  3. Klachten over manco’s, verkeerde opmaak, gewichten, aantallen of over de emballage en de berekende prijs kunnen slechts gedaan worden binnen 14 dagen na aflevering der goederen.
  4. Klachten over kwaliteit van de geleverde goederen kunnen slechts gedaan worden binnen 14 dagen nadat koper de ondeugdelijkheid van de geleverde goederen heeft ontdekt, doch in geen geval later dan zes maanden na levering van de goederen. Als op de verpakking een kortere termijn van houdbaarheid is vermeld dienen de klachten binnen deze termijn te worden ingediend.
  5. De ondeugdelijkheid van geleverde verfproducten kan door koper – met uitsluiting van elk ander bewijsmiddel – slechts worden aangetoond door het overleggen van een rapport van het meest geëigende onderdeel van TNO, waarbij de kosten van rapportage ten laste komen van de in het ongelijk gestelde partij. Voor alle overige producten geldt geen bindende bewijsregeling.
  6. De ondeugdelijkheid van geleverde drukinkten kan door koper met alle middelen worden aangetoond met dien verstande, dat als ondeugdelijkheid uitsluitend wordt aangemerkt het niet voldoen aan de bij verkoper ten aanzien van het product geldende specificatie(s).
  7. De schadevergoedingsplicht van verkoper terzake van ondeugdelijkheid van geleverde goede ren, voor documentatie, verwerkings- en andere adviezen, begeleiding en inspectie, zal nimmer een bedrag te boven gaan gelijk aan 3 ½ x het factuurbedrag van het geleverde waarvan de ondeugdelijkheid is bewezen. In geen geval is verkoper aansprakelijk voor enigerlei gevolgschade hoe ook genaamd en uit welken hoofde ook geleden.
  8. Op koper rust de bewijslast dat de goederen, waarop de klacht betrekking heeft, dezelfde zijn als die welke door de verkoper zijn geleverd.

Artikel 11. Betalingen

  1. Koper is met uitzondering van, onder voorbehoud van andersluidend beding verplicht de facturen binnen 30 dagen na factuurdatum zonder aftrek van enige korting te voldoen. Verrekening met enige vordering op verkoper is uitgesloten.
  2. Als in het factuurbedrag uitdrukkelijk een kredietbeperkingstoeslag is opgenomen, wordt deze geacht tot het factuurbedrag te behoren en mag deze uitsluitend in mindering worden gebracht indien de factuur voor het overige binnen 30 dagen na factuurdatum is betaald.
  3. Indien koper het verschuldigde factuurbedrag niét tijdig voldoet, is hij aan verkoper een rente verschuldigd van 1 ¼ % van het factuurbedrag voor elke maand of gedeelte daarvan, waarmede de betalingstermijn is overschreden. Indien op enig moment de wettelijke rente ex artikel 6: 119 a. B.W. hoger is dan de rente die verschuldigd is op grond van, op basis van de in dit lid opgenomen renteclausule, is verkoper gerechtigd aanspraak te maken op de rente op grond van, op basis van artikel 6: 119 a. B.W., waarbij de rente zal worden berekend op de wijze als aangegeven in bedoeld artikel.
  4. Alleen die betalingen zijn geldig, die op de door verkoper aangegeven wijze zijn verricht. Het staat verkoper vrij door hem ontvangen betalingen af te boeken op de openstaande kosten, de vervallen rente en op de oudste openstaande facturen, ook indien koper heeft aangegeven dat een betaling bedoeld is te worden afgeboekt op een bepaalde factuur of uit het overgemaakt bedrag blijkt dat koper beoogde een bepaalde factuur te voldoen.
  5. Indien koper doordat de betalingstermijn is verstreken in verzuim is, is verkoper gerechtigd het hem toekomend bedrag in rechte in te vorderen, zonder dat enige verdere aanmaning tot betaling wordt verlangd. Verkoper heeft het recht alle met koper gesloten overeenkomsten te ontbinden indien koper de verplichting uit een met verkoper gesloten overeenkomst niet nakomt, wanneer aan koper surseance van betaling wordt verleend, dan wel indien koper in staat van faillissement wordt verklaard.
  6. Buiten het verschuldigde bedrag is verkoper gerechtigd van koper alle kosten te vorderen, die door niet-betaling van koper zijn veroorzaakt, zowel de gerechtelijke als de buitengerechtelijke inning kosten.
  7. Buitengerechtelijke inningskosten zijn door koper verschuldigd in elk geval, waarin verkoper zich voor de invordering heeft verzekerd van de hulp van een derde. Zij bedragen 12 % van het te vorderen bedrag, zijnde het factuurbedrag vermeerderd met de opgelopen rente volgens lid 3 van dit artikel, met een minimum van. € 11,50 Indien koper de hoofdsom, vermeerderd met de opgelopen rente en verhoogd met buitengerechtelijke inningskosten, betaalt binnen 14 dagen nadat hem de schriftelijke aanmaning tot betaling is toegezonden door een derde, aan wie verkoper de invordering heeft opgedragen, dan bedragen de buitengerechtelijke inningskosten 5 % van het verschuldigde bedrag, zijnde het factuurbedrag, vermeerderd met de opgelopen rente volgens lid 3 van dit artikel, met een minimum van € 11,50.
  8. Verkoper is niet gehouden aan te tonen dat hij in de uitgave aan buitengerechtelijke inning kosten is vervallen. Indien verkoper het faillissement van koper aanvraagt, is laatstgenoemde buiten het verschuldigde bedrag, en de daarop drukkende gerechtelijke en/of buitengerechtelijke kosten, ook de kosten van faillissementsaanvrage verschuldigd.

Artikel 12. Geschillen

Tenzij partijen hun geschillen aan arbitrage mochten hebben onderworpen zullen alle geschillen (kort geding en verlof tot beslaglegging daaronder begrepen), welk tussen partijen mochten ontstaan naar aanleiding van deze Uniforme Verkoop- en Leveringsvoorwaarden of van nadere overeenkomsten, bij uitsluiting berecht worden door de rechtbank in het arrondissement waarbinnen verkoper is gevestigd, voor zover het geschil tot de competentie van een rechtbank behoort en de wet niet bij regels van dwingend recht een andere rechtbank daarvoor bevoegd verklaard heeft. Alle geschillen zullen worden beslecht naar Nederlands recht. De algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van de Verenging van Verfgroothandelaren in Nederland (VVVH) zijn gedeponeerd ter griffie van de Arrondissementsrechtbank in Amsterdam op 24 januari 2003 onder depotnr. 25/2003 Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van verf groothandelaren in Nederland (VVVH).

Privacybeleid

 

ISONEM NEDERLAND., en zijn gelieerde ondernemingen, dochterondernemingen en werkmaatschappijen (het ” Bedrijf “, ” ons “, ” wij “) zetten zich in om uw privacy te beschermen. Dit privacy beleid (” Beleid “) beschrijft hoe wij Persoonsgegevens verwerken met betrekking tot u, inclusief de soorten persoonlijke gegevens die we verzamelen, de doeleinden waarvoor we deze gebruiken, de soorten derden met wie we deze delen en alle rechten die u mogelijk heeft met betrekking tot dergelijke persoonlijke gegevens. Dit beleid is van toepassing op de persoonlijke gegevens. Gegevens die u ons verstrekt wanneer u een van onze websites bezoekt, inclusief www.rust-oleum.eu (gezamenlijk aangeduid als “Website”), Wanneer u een van onze bedrijfslocaties of faciliteiten bezoekt, of wanneer u anderszins contact met ons opneemt of met ons in contact komt.

Voor de toepassing van de toepasselijke wet- en regelgeving over gegevensbescherming wordt het bedrijf beschouwd als de “gegevensbeheerder” met betrekking tot de persoonlijke gegevens die het verzamelt, gebruikt en beheert in overeenstemming met dit beleid. Het bedrijf maakt deel uit van een multinationale groep van gelieerde bedrijven met databases in verschillende landen, waarvan sommige worden beheerd door gelieerde ondernemingen en sommige worden beheerd door derden namens het bedrijf of zijn gelieerde ondernemingen. Voordat u ons persoonlijke gegevens verstrekt of onze website bezoekt, moet u dit beleid volledig doorlezen en ervoor zorgen dat u vertrouwd bent met onze privacy praktijken en akkoord gaat met de bepalingen en voorwaarden die hierin worden uiteengezet.

Houd er rekening mee dat onze website links naar andere websites kan bevatten. Deze sites van derden zijn niet onderworpen aan dit beleid en we raden u aan het privacy- en beveiligingsbeleid van elke website die u bezoekt door te nemen. Wij zijn alleen verantwoordelijk voor de privacy en veiligheid van de gegevens die we verzamelen en hebben geen controle over de acties van derden met betrekking tot uw persoonlijke gegevens. Raadpleeg de onderstaande woordenlijst voor een uitleg van de gedefinieerde termen in dit beleid.

Wiens persoonlijke gegevens we verzamelen

Het bedrijf verzamelt persoonlijke gegevens van een reeks individuen in het kader van zijn zakelijke activiteiten, waaronder de volgende:

  • Vertegenwoordigers van onze leveranciers, klanten en andere zakelijke contacten.
  • Aannemers en vergelijkbare soorten werknemers.
  • Personen die onze website gebruiken of anderszins openen.
  • Consumenten en klanten.
  • Personen die ons pand of onze faciliteiten bezoeken.
  •  
  • Personen die verband houden met of anderszins verbonden zijn met de werknemers van ons bedrijf.
  • Personen die op welke manier dan ook contact met ons opnemen.

 

Hoe we persoonlijke gegevens verzamelen

We verkrijgen Persoonsgegevens die u bewust en vrijwillig aan ons verstrekt, zowel in een online als offline context. Wanneer individuen bijvoorbeeld de volgende activiteiten ondernemen, verzamelen we doorgaans hun Persoonsgegevens:

  • Gebruik of ga naar onze website en/ of vul een van onze webformulieren in (bijvoorbeeld door gebruik te maken van onze “Vraag het aan de expert” -service).
  • Neem contact op met onze klantenservice of vraag op een andere manier informatie bij ons op.
  • Bezoek ons pand.
  • Plaats een bestelling bij, of doe een aankoop bij, het Bedrijf.
  • Geef ons uw contactgegevens via een visitekaartje of anderszins.
  • Vul een enquête in of geef ons anderszins feedback.
  • Met ons communiceren via sociale netwerkwebsites, applicaties van derden of vergelijkbare technologieën.
  • Bezoek een van onze handelsbalies op een beurs.

We kunnen ook persoonlijke gegevens verzamelen van externe bronnen. We kunnen bijvoorbeeld informatie van uw werkgever verzamelen; openbaar beschikbare bronnen; onze serviceproviders, verkopers en andere zakelijke contacten voor de hierin beschreven doeleinden.

De categorieën persoonlijke gegevens die we verzamelen

Het bedrijf kan een reeks persoonlijke gegevens van of over u verzamelen tijdens onze zakelijke activiteiten, zoals de volgende:

  • Identiteitsgegevens, zoals uw naam, titel, naam van het bedrijf/ organisatie, e-mailadres, telefoon- en faxnummers en fysiek adres (inclusief straat, stad, staat, postcode en/ of land). Als u een van onze bedrijfslocaties persoonlijk bezoekt, kan het zijn dat u zich moet aanmelden en uw naam, autoregistratienummer, rijbewijsnummer of andere informatie moet verstrekken.
  • Zakelijke contactgegevens, zoals informatie met betrekking tot andere werknemers, eigenaren, directeuren, functionarissen of aannemers van een externe organisatie (bijv. Bedrijf, bedrijf, partnerschap, eenmanszaak, non-profitorganisatie of overheidsinstantie) met wie we mogelijk zakendoen, of mogelijk zakelijke activiteiten uitvoeren.
  • Marketing- en communicatiegegevens, inclusief uw marketingvoorkeuren en uw abonnementen op onze publicaties.
  • Transactiegegevens, inclusief vragen over en bestellingen voor onze producten en diensten en details van betalingen van en naar u, inclusief bestelgeschiedenis en informatie die nodig is om betalingstransacties te vergemakkelijken.
  • Feedback van klantenen soortgelijke opmerkingen, enquêtes en aanbevelingen, inclusief feedback over onze website, producten, diensten en gegevensverwerkingsmethoden.
  • Gebruiksgegevens, inclusief informatie over hoe u onze website gebruikt, de pagina’s die u bekijkt, de links waarop u klikt, het materiaal dat u bezoekt, de datum en tijd waarop u de website bezoekt, de website van waaruit u naar onze website linkt en andere ondernomen acties binnen de website. We kunnen ook gebruiksgegevens verzamelen als u toegang hebt tot onze internetdiensten op een bedrijfslocatie of -faciliteit.
  • Technische gegevens, zoals uw Internet Protocol (IP) -adres, uw browsertype en mogelijkheden en taal en uw besturingssysteem. Zie hieronder voor informatie over de cookies die we op onze website gebruiken. We kunnen ook technische gegevens verzamelen als u toegang hebt tot onze internetdiensten op een bedrijfslocatie of -faciliteit.
  • Biometrische gegevens, zoals verder beschreven in het gedeelte over biometrische gegevens hieronder.

Wanneer u geen persoonlijke gegevens verstrekt waar het bedrijf om vraagt, kunnen we u mogelijk niet de gevraagde service verlenen of een transactie voltooien, en gaat u ermee akkoord dat het bedrijf niet aansprakelijk of anderszins verantwoordelijk is voor de acties die daaruit voortvloeien.

Doeleinden voor gegevensverwerking

Over het algemeen verwerkt het bedrijf persoonsgegevens voor een breed scala aan doeleinden, waaronder de volgende:

  • Om u informatie te verstrekken over en om aan uw verzoeken om producten en diensten te voldoen.
  • Om uw vragen te beantwoorden of te reageren op uw feedback of vragen.
  • Om onderzoek te doen en reclame te maken.
  • Om contact met u op te nemen over verbeterde producten of productgebruik.
  • Om u e-nieuwsbrieven te bezorgen; e-mail of andere communicatie.
  • Om u in staat te stellen deel te nemen aan online ondersteuning of “Ask the Expert” -diensten.
  • Om u op de hoogte te brengen van eventuele wijzigingen in uw diensten en om u informatie te verstrekken met betrekking tot soortgelijke goederen en diensten die van belang kunnen zijn.
  • Om garanties toe te passen en te beheren
  • Om met u en contacten met derden te communiceren.
  • Om uw deelname aan promoties, sweepstakes of toestemmingen mogelijk te maken.
  • Om onze website te beheren en onze producten en diensten te helpen verbeteren.
  • Om u in staat te stellen problemen met onze website te melden.
  • Om analyses uit te voeren met betrekking tot het gebruik van onze website.
  • Om te voldoen aan toepasselijke wetten, voorschriften of andere juridische of administratieve processen.
  • Om de veiligheid van de eigendommen, locaties en gebouwen van het bedrijf beter te waarborgen.
  • Om onze wettelijke, regelgevende en zakelijke belangen te verdedigen.
  • Om de gezondheid en veiligheid te beschermen van de werknemers, tijdelijke werknemers, contractanten, agentenbezoekers van het bedrijf of elke andere persoon die onze bedrijfslocaties of -faciliteiten kan bezoeken, bijvoorbeeld tijdens een pandemie of andere gezondheidsnoodsituaties.
  • Voor andere zakelijke doeleinden, waaronder het onderhandelen, sluiten en uitvoeren van contracten, het beheren van accounts en records, het aanpassen van gelicentieerde inhoud (zoals uiteengezet in de gebruiksvoorwaarden van de website), het ondersteunen van activiteiten op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen, juridische, regelgevende en interne onderzoeken, algemene zaken doeleinden en schuldenadministratie.

Houd er rekening mee dat u niet met ons kunt communiceren via de “Contact” of ondersteuningslinks op de website of via e-mail zonder enige persoonlijke gegevens te verstrekken. Als u contact met ons of onze serviceproviders opneemt, wordt een verslag van die sessie of correspondentie bijgehouden in overeenstemming met het toepasselijke beleid en/ of de wet.

Talentmanagement en rekrutering

Wanneer u via onze website of anderszins solliciteert naar een baan, zullen we aanvullende persoonlijke gegevens over u verzamelen die specifiek zijn voor die functie, zoals uw kwalificaties, carrièregeschiedenis, referenties van derden en interviewnotities. We kunnen u ook om andere informatie vragen, bijvoorbeeld uw interesses en de soorten banen waarin u geïnteresseerd bent. Alle persoonlijke gegevens die u ons verstrekt in verband met een sollicitatie, worden verwerkt in overeenstemming met dit beleid en elke andere privacyverklaring die kan worden opgenomen in de vacature waarop u solliciteert.

Wettelijke basis voor verwerking

Om te voldoen aan bepaalde toepasselijke gegevensprivacywetten, moet het bedrijf de wettelijke basis uiteenzetten voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens. In overeenstemming met de doeleinden waarvoor we uw persoonlijke gegevens verzamelen en gebruiken, zoals hierboven uiteengezet, zal de wettelijke basis voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens door het bedrijf doorgaans een van de volgende zijn, die elkaar niet uitsluiten.

  • Voor de uitvoering van een contract dat we met u of andere personen hebben, of om op uw verzoek stappen te ondernemen voordat we een contract aangaan.
  • Om de legitieme zakelijke belangen van het bedrijf of onze derde partijen te ondersteunen (bijvoorbeeld bij het onderhouden en promoten van ons bedrijf door klanten feedbackmogelijkheden te bieden).
  • Om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen.
  • Met uw toestemming.
  •  

Gegevenslokalisatie

Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in de Verenigde Staten en maakt deel uit van een multinationale groep van gelieerde bedrijven met databases in verschillende landen, waarvan sommige worden beheerd door gelieerde ondernemingen en sommige worden beheerd door derden namens het bedrijf of een van onze filialen. We kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar een of meer van dergelijke databases buiten uw land van domicilie, mogelijk inclusief landen die mogelijk geen passend beschermingsniveau voor uw persoonlijke gegevens vereisen in vergelijking met dat in uw land, en in welk geval persoonlijke gegevens kunnen beschikbaar zijn voor overheidsinstanties onder wettige bevelen en wetten die van toepassing zijn in dergelijke buitenlandse rechtsgebieden. Het bedrijf en zijn gelieerde ondernemingen hebben redelijke en passende controles ingesteld zoals vereist door de toepasselijke wetgeving om het bezit te beschermen van, en overdracht van persoonlijke gegevens. Als u zich in de EER of het VK bevindt, kunt u via het onderstaande e-mailadres een kopie opvragen van de waarborgen die we hebben getroffen om uw persoonlijke gegevens en privacy rechten in deze omstandigheden te beschermen. Door het bedrijf alle persoonlijke gegevens te verstrekken, stemt u hierbij in met de overdracht ervan over internationale grenzen in overeenstemming met dit beleid.

Delen en vrijgeven van persoonlijke gegevens

Het bedrijf kan uw persoonlijke gegevens binnen het bedrijf, aan gelieerde ondernemingen en dochterondernemingen en geselecteerde derden delen of anderszins openbaar maken in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving. Hieronder volgen voorbeelden van hoe uw persoonlijke gegevens kunnen worden gedeeld en de redenen en doeleinden voor het ondernemen van dergelijke activiteiten:

Het bedrijf kan uw persoonlijke gegevens delen met werknemers en andere functionarissen en vertegenwoordigers binnen ons moederbedrijf, dochterondernemingen en gelieerde ondernemingen die deze gegevens “moeten kennen” om zakelijke of juridische redenen, bijvoorbeeld om een administratieve functie uit te voeren, zoals als het verwerken van een factuur, of om een vraag die u heeft ingediend te richten aan de betreffende afdeling of aangesloten onderneming.

We kunnen uw persoonlijke gegevens bekendmaken aan derden, waaronder de volgende: wetshandhavings- en regelgevende autoriteiten; de adviseurs en consultants van het bedrijf; IT-dienstverleners; derden die door het bedrijf zijn ingeschakeld om de door u gevraagde diensten te verlenen; om alle intellectuele eigendomsrechten te beschermen op materiaal dat wordt weergegeven op of anderszins beschikbaar is op de website van het bedrijf; om juridisch of ander professioneel advies in te winnen; om te reageren op een juridisch verzoek of om te voldoen aan een wettelijke verplichting; of om het beleid van het bedrijf of de gebruiksvoorwaarden van de website af te dwingen.

We kunnen uw persoonlijke gegevens aan derden bekendmaken in het geval dat we een bedrijf of activa verkopen, kopen of samenvoegen, inclusief aan de potentiële verkoper of koper van dergelijke bedrijven of activa.

Met uw toestemming kunnen we uw persoonlijke gegevens bekendmaken aan derden die producten aanbieden die voor u interessant kunnen zijn. Deze bedrijven kunnen dan rechtstreeks contact met u opnemen met product- of voorbeeldaanbiedingen, gepersonaliseerde aanbiedingen en informatie of om uw feedback te vragen over producten en programma’s die voor u interessant kunnen zijn.

Onze werknemers kunnen persoonlijke apparaten gebruiken om toegang te krijgen tot onze systemen die uw persoonlijke gegevens bevatten, dus uw persoonlijke gegevens kunnen worden overgedragen via of aan serviceproviders die een contract hebben gesloten met onze werknemers voor mobiele gegevens overal ter wereld.

Het kan zijn dat we uw Persoonsgegevens moeten delen om te voldoen aan een gerechtelijk bevel, wet of juridische procedure, inclusief om te reageren op verzoeken van de overheid of regelgevende instanties. We kunnen persoonlijke gegevens vrijgeven als we reden hebben om aan te nemen dat openbaarmaking noodzakelijk is om de rechten van het bedrijf te identificeren, contact op te nemen of juridische stappen te ondernemen om de rechten van het bedrijf af te dwingen, ook tegen u of een derde partij, wegens niet-betaling, schending van een overeenkomst met ons, of om anderszins onze zakelijke belangen te ondersteunen. We kunnen uw persoonlijke gegevens delen om de veiligheid van het bedrijf, onze klanten of anderen te beschermen; of om letsel aan of inmenging in onze rechten of eigendommen, of de rechten of eigendommen van andere gegevensverwerkers of iemand anders die door dergelijke activiteiten zou kunnen worden geschaad, te voorkomen. Tenzij anders toegestaan door de wet, Voor zover u met het bedrijf in zee gaat om u of een derde partij te voorzien van een van de hierin beschreven diensten of leveringen, stemt u hierbij in met de openbaarmaking van uw persoonlijke gegevens aan een derde partij die het bedrijf redelijkerwijs van toepassing acht. Voor de levering van de diensten of te leveren producten, op voorwaarde dat de derde partij de Persoonsgegevens niet ook verkoopt, tenzij die openbaarmaking in overeenstemming zou zijn met de toepasselijke wetgeving over gegevensbescherming.

Dataveiligheid

Het bedrijf neemt redelijke technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen om persoonlijke gegevens te beschermen tegen onbedoelde of onwettige vernietiging of verlies en onbevoegde toegang, vernietiging, misbruik, wijziging of openbaarmaking. Geen enkel informatiesysteem kan echter volledig veilig zijn, dus we kunnen de absolute veiligheid van uw persoonlijke gegevens niet garanderen. Bovendien zijn wij niet verantwoordelijk voor de veiligheid van Persoonsgegevens die u naar ons verzendt via systemen of netwerken van derden, waaronder internet en draadloze netwerken. U verstrekt het bedrijf alle informatie, inclusief persoonlijke gegevens, op eigen risico en u gaat hierbij akkoord dat, voor zover toegestaan door de wet, het bedrijf niet aansprakelijk of anderszins verantwoordelijk is voor gegevensincidenten die de vertrouwelijkheid in gevaar kunnen brengen, integriteit of veiligheid van uw persoonlijke gegevens.

Bewaring van records

We bewaren uw persoonlijke gegevens zo lang als we deze nodig hebben voor de hierboven uiteengezette doeleinden, en deze periode zal dus variëren afhankelijk van uw interacties met ons en het land waarin de persoonlijke gegevens worden verwerkt. Als u bijvoorbeeld een aankoop bij ons heeft gedaan, bewaren wij uw aankoop gedurende de periode die nodig is voor facturering, belasting- en garantie- en aansprakelijkheidsdoeleinden. We kunnen ook de correspondentie met u bewaren (bijvoorbeeld als u een klacht heeft ingediend over een product) zo lang als nodig is om ons te beschermen tegen een juridische claim. Houd er rekening mee dat wanneer u zich afmeldt voor onze marketingcommunicatie, we uw e-mailadres bijhouden om ervoor te zorgen dat we u in de toekomst geen marketing-e-mails meer sturen.

Uw rechten en verantwoordelijkheden

Het is u toegestaan, en stemt er hierbij mee in, om alleen Persoonsgegevens aan het Bedrijf bekend te maken of anderszins te verstrekken als dergelijke Persoonsgegevens nauwkeurig, betrouwbaar en relevant zijn voor onze relatie, en alleen voor zover een dergelijke bekendmaking of verstrekking geen inbreuk maakt op enige toepasselijke gegevensbescherming. Wet, statuut of regelgeving, of inbreuk maken op iemands gegevensprivacyrechten of -privileges. Sommige wetten over gegevensbescherming, zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (EEA) en de California Consumer Privacy Act (Verenigde Staten), bieden individuen de hieronder beschreven rechten. Als u zich in de EER bevindt, een inwoner van Californië bent, of anderszins dergelijke rechten hebt verleend en deze wilt uitoefenen in de context van uw persoonlijke gegevens die het bedrijf (of een dienstverlener of verwerker die namens ons handelt) in ons bezit heeft, voogdij of controle, neem dan contact met ons op, of laat uw bevoegde agent contact met ons opnemen, in overeenstemming met de onderstaande instructies. In het geval dat u, of uw gemachtigde agent, namens u een gegevensverzoek indient, erkent u (en uw gemachtigde agent) hierbij en gaat u ermee akkoord, op straffe van meineed, dat u (of de gemachtigde agent van) de consument bent wiens persoonlijke Gegevens zijn het onderwerp van het verzoek. We zullen reageren op alle gegevensverzoeken binnen de wettelijk vereiste termijnen, en we kunnen een vergoeding in rekening brengen om uw verzoek te vergemakkelijken, voor zover wettelijk toegestaan. Als u, of een gemachtigde vertegenwoordiger namens u, een verzoek doet met betrekking tot uw Persoonsgegevens, zullen wij uw identiteit of de identiteit van uw gemachtigde agent vaststellen tot de mate van zekerheid die vereist is door de wet voordat we uw verzoek behandelen. Bijvoorbeeld, Het bedrijf kan van u verlangen dat u ten minste twee of drie stukjes persoonlijke gegevens die we eerder van u hebben verzameld, bij elkaar hoort voordat u toegang krijgt tot, of specifieke stukjes of categorieën van persoonlijke gegevens verwijdert of anderszins reageert op uw verzoek. We kunnen ook vragen dat de geautoriseerde agent schriftelijke documentatie verstrekt waaruit blijkt dat hij/ zij bevoegd is om namens u te handelen. De gegevensprivacyrechten die worden geboden door de gegevensbeschermingswetten zijn niet absoluut, en het bedrijf kan toestemming krijgen om af te zien van het ondernemen van enige actie of het wijzigen van de gegevensverwerkingsactiviteiten in reactie op een gegevensverzoek dat u bij ons indient. We kunnen ook vragen dat de geautoriseerde agent schriftelijke documentatie verstrekt waaruit blijkt dat hij/ zij bevoegd is om namens u te handelen. De gegevensprivacyrechten die worden geboden door de gegevensbeschermingswetten zijn niet absoluut, en het bedrijf kan toestemming krijgen om af te zien van het ondernemen van enige actie of het wijzigen van de gegevensverwerkingsactiviteiten in reactie op een gegevensverzoek dat u bij ons indient. We kunnen ook vragen dat de geautoriseerde agent schriftelijke documentatie verstrekt waaruit blijkt dat hij/ zij bevoegd is om namens u te handelen. De gegevensprivacyrechten die worden geboden door de gegevensbeschermingswetten zijn niet absoluut, en het bedrijf kan toestemming krijgen om af te zien van het ondernemen van enige actie of het wijzigen van de gegevensverwerkingsactiviteiten in reactie op een gegevensverzoek dat u bij ons indient.

Marketing en uitschrijven. In overeenstemming met de toepasselijke wetgeving kunnen we uw persoonlijke gegevens verwerken voor marketingdoeleinden. Als u op enig moment besluit dat u niet langer commerciële berichten van ons wilt ontvangen, hetzij per e-mail, telefoon of post, kunt u zich afmelden voor het ontvangen van dergelijke berichten door te klikken op de link “uitschrijven” op de website. Onderaan elke commerciële e-mail en het bijwerken van uw voorkeuren, of door contact met ons op te nemen via dataprotection[at]ro-m.com. Sommige rechtsgebieden geven individuen het recht om bepaalde informatie op te vragen met betrekking tot onze openbaarmaking van persoonlijke gegevens aan derden voor hun directmarketingdoeleinden. Voor zover het bedrijf weet, delen we geen persoonlijke gegevens met derden van wie we reden hebben om aan te nemen dat ze dergelijke informatie gebruiken voor hun eigen directmarketingdoeleinden.

Uw gegevens corrigeren. Het is erg belangrijk om uw persoonlijke gegevens accuraat en up-to-date te houden. Onnauwkeurige of onvolledige informatie kan van invloed zijn op ons vermogen om u relevante diensten te leveren. Laat het ons weten als er wijzigingen in uw Persoonsgegevens nodig zijn via dataprotection[at]ro-m.com.

Toegang tot en overdracht van persoonlijke gegevens. Sommige wetten inzake gegevensbescherming geven individuen het recht om op de hoogte te zijn van en toegang te krijgen tot de persoonlijke gegevens die we over hen hebben verzameld, inclusief de categorieën en specifieke stukjes persoonlijke gegevens die we hebben verzameld; de categorieën bronnen waaruit de persoonsgegevens worden verzameld; het zakelijke of commerciële doel voor het verzamelen van de persoonsgegevens; de categorieën van derden met wie we Persoonsgegevens hebben gedeeld, openbaar gemaakt of verkocht en het doel hiervan. Bovendien bieden sommige jurisdicties individuen het recht om het Bedrijf te verzoeken om, voor zover mogelijk, Persoonsgegevens in bepaalde vormen en formaten over te dragen.

Wissen en verwijderen van persoonlijke gegevens. Sommige wetten over gegevensbescherming geven individuen het recht om te verzoeken dat wij (en elke toepasselijke serviceprovider of verwerker die namens ons handelt) uw Persoonsgegevens in ons bezit, onder ons beheer of onder onze controle verwijderen/ wissen.

Bezwaar tegen verwerking. Sommige gegevensbeschermingswetten geven individuen het recht om bezwaar te maken tegen de manier waarop het Bedrijf bepaalde soorten Verwerkingen uitvoert waarbij uw Persoonsgegevens betrokken zijn, inclusief wanneer we vertrouwen op een legitiem zakelijk belang voor een dergelijke Verwerking of bij direct marketing.

Beperking van de verwerking. Mogelijk hebt u het recht om te verzoeken dat wij onze Verwerking van uw Persoonsgegevens beperken, bijvoorbeeld in omstandigheden waarin de juistheid van de Persoonsgegevens wordt betwist.

Volg geen signalen. Sommige webbrowsers kunnen “do-not-track” -signalen verzenden naar websites waarmee de gebruiker communiceert. Vanwege verschillen in de manier waarop webbrowsers deze functie integreren en activeren, is het niet altijd duidelijk of gebruikers van plan zijn deze signalen te verzenden, of dat ze er zelfs maar van op de hoogte zijn. We ondernemen momenteel geen actie naar aanleiding van deze signalen.

Antidiscriminatie. Sommige wetten over gegevensbescherming bepalen dat het de organisaties verboden is om personen te discrimineren voor het uitoefenen van hun rechten op gegevens privacy. Het bedrijf is onder geen enkele omstandigheid van plan of probeert om welke reden dan ook personen te discrimineren, inclusief voor het uitoefenen van een recht op gegevensbescherming.

Personen met een handicap. Het bedrijf streeft ernaar om ervoor te zorgen dat iedereen toegang heeft tot informatie met betrekking tot onze producten en diensten, inclusief dit beleid. Neem contact met ons op als u wilt dat dit beleid in een ander formaat wordt verstrekt, dan zullen we commercieel redelijke maatregelen nemen om aan uw behoeften te voldoen.

Klachten. Sommige wetten over gegevensbescherming geven individuen het recht om een klacht in te dienen over de verwerking van een organisatie bij de overheid of regelgevende instanties. Individuen in de EER hebben bijvoorbeeld het recht om een klacht in te dienen bij de bevoegde gegevensbeschermingsautoriteit, waarvan een lijst te vinden is op: edpb.europa.eu/about-edpb/board/members_en .

Persoonlijke gegevens van kinderen

De website en services zijn niet bedoeld voor “kinderen”, die anders kunnen worden gedefinieerd binnen de toepasselijke wetgeving over gegevensbescherming. We verwerken niet bewust informatie van kinderen jonger dan zestien (16) zonder de toestemming van hun ouders of wettelijke voogden en het is u hierbij verboden om het bedrijf dergelijke informatie te verstrekken. In een geval waarin dergelijke informatie is verzameld, zou dit puur per ongeluk en onbedoeld zijn. Door onze website te gebruiken of ons anderszins persoonlijke gegevens te verstrekken, verklaart u hierbij dat u ouder bent dan zestien (16) en dat de persoonlijke gegevens geen betrekking hebben op personen jonger dan zestien (16).

Biometrische gegevens

Waar toegestaan door de wet en in bepaalde beperkte omstandigheden, kan het bedrijf biometrische gegevens en andere biometrische identificatiegegevens verzamelen met betrekking tot onze klanten, leveranciers, dienstverleners, werknemers, tijdelijke werknemers, aannemers of agenten, bijvoorbeeld tijdens een pandemie of andere gezondheid gerelateerde Spoedgevallen. Het bedrijf kan camera’s, kiosken en soortgelijke apparaten gebruiken om informatie te verzamelen, vast te houden en te gebruiken die is afgeleid van het scannen van iemands gezichtsgeometrie (d.w.z. biometrische identificatiegegevens) om temperatuurscreening te vergemakkelijken als onderdeel van de gezondheids- en veiligheidsscreeningsprogramma’s van het bedrijf. , en voor andere veiligheid gerelateerde doeleinden. In andere omstandigheden kan het bedrijf hetzelfde type gegevens verzamelen van personen die toegang hebben tot gevoelige delen van de faciliteiten van het bedrijf of voor andere administratieve (bijv. tijdwaarneming) of beveiligingsfuncties en doeleinden. Het bedrijf zal dergelijke biometrische identificatiegegevens niet langer bewaren dan wettelijk is toegestaan, maar in geen geval langer dan één (1) jaar na de laatste interactie van de betreffende persoon met het bedrijf. Het bedrijf zal protocollen implementeren en onderhouden voor de beveiliging en permanente vernietiging of verwijdering van biometrische identificatiegegevens op een manier die in overeenstemming is met de toepasselijke wetgeving over gegevensbescherming en maakt dergelijke gegevens en identificatiegegevens onleesbaar om elk potentieel voor hergebruik of her identificatie te verwijderen. Met uitzondering van, onder voorbehoud van andersluidende toepasselijke wetgeving, kan het Bedrijf biometrische identificatiegegevens bekendmaken en verspreiden aan derden op dezelfde manier als het Persoonsgegevens openbaar maakt en verspreidt aan derden in overeenstemming met dit privacy beleid,

Niet-persoonlijke gegevens, informatie en cookies

Niet-persoonlijke gegevens zijn informatie die u niet als individu identificeert, noch direct, noch indirect. Het bedrijf kan, rechtstreeks of via derden, automatisch bepaalde soorten niet-persoonlijke gegevens van u verzamelen wanneer u de website van het bedrijf gebruikt. We kunnen ook niet-persoonlijke gegevens verzamelen die u vrijwillig verstrekt, zoals informatie die is opgenomen in antwoord op een vragenlijst of enquête.

We kunnen niet-persoonlijke gegevens delen met andere derde partijen die hierboven niet zijn beschreven. Wanneer we dit doen, kunnen we de informatie samenvoegen of de-identificeren, zodat het niet waarschijnlijk is dat een derde partij gegevens aan u, uw huishouden, uw computer of uw apparaat koppelt. Aggregatie betekent dat we de niet-persoonlijke gegevens van meerdere mensen samenvoegen, zodat de gegevens niet op één persoon betrekking hebben. De-identificeren betekent dat we proberen bepaalde stukjes informatie te verwijderen of te wijzigen die kunnen worden gebruikt om gegevens aan een bepaalde persoon te koppelen.

Met uitzondering van alle persoonlijke gegevens die het bedrijf van u kan verzamelen zoals beschreven in dit beleid, wordt al het materiaal, de informatie of andere communicatie die u verzendt, uploadt of plaatst op de website of e-mailt naar het bedrijf (“communicatie”) als niet-vertrouwelijk beschouwd en niet-eigendomsrechtelijk beschermd. Het bedrijf heeft geen verplichting om de vertrouwelijkheid te bewaren of af te zien van het openbaar maken van mededelingen. Het bedrijf is niet aansprakelijk voor en is vrij om de mededelingen en alle gegevens, afbeeldingen, geluiden, tests, productideeën, suggesties of verbeteringen, evenals alles wat daarin is ingebed, te kopiëren, openbaar te maken, te verspreiden, op te nemen en anderszins te gebruiken voor alle commerciële of niet-commerciële doeleinden.

Over het algemeen kunt u de website bezoeken zonder het bedrijf te vertellen wie u bent of zonder persoonlijke gegevens over uzelf te onthullen. Het bedrijf en bedrijven die diensten verlenen aan of namens het bedrijf kunnen echter verschillende technologieën gebruiken, zoals cookies en web bakens (1×1 pixels), om niet-persoonlijke gegevens te verzamelen die als resultaat van uw bezoek kunnen worden waargenomen. Voor het gebruik van cookies op onze Website zullen wij expliciet uw toestemming vragen. Cookies worden gebruikt om algemene statistische gegevens over het gebruik en het volume te verzamelen. U kunt het gebruik van cookies in uw browser regelen (bezoek www.aboutcookies.org voor meer informatie); Als u echter cookies weigert, kan uw vermogen om onze website te gebruiken geheel of gedeeltelijk beperkt zijn. Naast het gebruik van cookies gebruiken we Google Analytics om trends te analyseren, de website te beheren, bewegingen op de website te volgen en demografische informatie te verzamelen over ons gebruikersbestand als geheel. Ga naar tools.google.com/dlpage/gaoptout om ervoor te zorgen dat u niet door Google Analytics op alle websites wordt gevolgd. We gebruiken ook tools van Addthis.com, en u kunt meer informatie over het cookie- en privacy beleid krijgen op www.oracle.com/legal/privacy/addthis-privacy-policy.html. Ze kunnen ook niet-persoonlijke gegevens die zijn afgeleid van onze advertentiecampagnes gebruiken en openbaar maken voor rapportagedoeleinden, voor het plannen en optimaliseren van de levering van inhoud en, uiteraard, kunnen ze dit doen als ze hiertoe wettelijk verplicht zijn. Het bedrijf kan alle informatie die via zijn website is verkregen gebruiken voor elk wettelijk doel, inclusief maar niet beperkt tot, voor het ontwikkelen, gebruiken en beschikbaar stellen aan derden (gratis of tegen betaling) van geaggregeerde informatie over trends, producten, beveiliging/ privacy. Patronen en onderzoek, intern bijhouden en rapporteren van gegevens, meten en rapporteren van leer-, prestatie- en andere statistische informatie met betrekking tot enig aspect van de website, behalve dat het bedrijf geen geaggregeerde gegevens zal rapporteren op een manier die het redelijkerwijs mogelijk maakt dat dergelijke informatie met een gebruiker kan worden geïdentificeerd.

Functies voor sociale media

Onze website kan ook functies voor sociale media of het genereren van leads bevatten, zoals Facebook- of Twitter-knoppen en widgets, zoals de knop “dit delen”. Deze functies kunnen uw IP-adres verzamelen, welke pagina u op onze website bezoekt en kunnen een cookie plaatsen om ervoor te zorgen dat de functie correct werkt. Functies en widgets voor sociale media en leadgeneratie kunnen worden gehost door een derde partij. Uw interacties met deze functies en widgets vallen onder het privacy beleid van het bedrijf dat ze aanbiedt. Ga voor meer informatie naar een van de volgende www.aboutads.info/choices/ , optout.networkadvertising.org of www.youronlinechoices.eu .

Vragen en klachten

Als u een probleem of klacht heeft over hoe het bedrijf uw persoonlijke gegevens heeft gebruikt, of om uw rechten op het gebied van gegevensbescherming uit te oefenen die u volgens de wet worden verleend, neem dan contact met ons op via een van de volgende: info@isonem.nl of op +31352222013.

Wijzigingen in dit beleid

We behouden ons het recht voor om dit beleid op elk moment te wijzigen of aan te passen door het herziene beleid op onze website te plaatsen. Het is uw verantwoordelijkheid om het beleid te herzien elke keer dat u ons informatie verstrekt of een bestelling plaatst.

Definities

Gegevensbeheerder

Een partij die de doeleinden en middelen van gegevensverwerking vaststelt.

Gegevensbeschermingsautoriteit

De relevante toezichthoudende autoriteit die verantwoordelijk is voor privacy- of gegevensbeschermingsaangelegenheden in het rechtsgebied van het bedrijf en/ of gelieerde onderneming;

Europese Economische Ruimte (EER)

De EER omvat alle lidstaten van de Europese Unie en IJsland, Liechtenstein en Noorwegen. Voor de doeleinden van dit beleid omvat de EER het Verenigd Koninkrijk in het geval dat het de Europese Unie verlaat.

Persoonsgegevens

Informatie die onderhevig is aan een toepasselijke gegevensbeschermingswet die betrekking heeft op een geïdentificeerde of identificeerbare persoon en die namen, adressen, e-mailadressen, sollicitaties, gebruikersaccountinformatie, correspondentie, webbrowser-informatie (bijv. Gegevens die aan een bepaalde cookie zijn gekoppeld) en IP-adressen, wanneer dergelijke informatie aan een persoon kan worden gekoppeld. 

Verwerking

Iets doen met persoonlijke gegevens; dit omvat het verzamelen, opslaan, openen, combineren met andere gegevens, delen met een derde partij of zelfs verwijderen.

Laatst bijgewerkt januari 2022.

 

https://isonem.nl/wp-content/uploads/2019/12/isonem-logo-white-320x85.png

Isonem Nederland – Alle rechten voorbehouden 2022©
Algemene Voorwaarden